top of page

Hur kan vi hjälpa dig?

Vi gör alltid vårat bästa för att besvara dina frågor så snabbt som möjligt. 

Kundtjänst

Kontaka oss

3R Equestrian Trading AB
ATT. Dark Horse
Hylte 1
333 76 Reftele
info@thedarkhorse.se


Kontaktformulär finner du här

qr-2.png

Betalning

Vi använder oss av Klarna som betalningspartner. Bland betalningsalternativen finns möjlighet att välja mellan direkt betalning eller betala senare.

Swish:

Du har möjlighet att betala via Swish. Manuellt 123 057 53 65 eller via skanning av QR kod. 

Leverans
Paketet skickas med DHL (Service Point) från vårt lager inom 1-2 arbetsdagar. 

Standardfrakt 89,-

Returer och byten

Ångerrätt – om du ångrar ditt köp

Du kan ångra eller returnera din beställning från och med den dag du gör din beställning till och med 30 dagar efter mottagandet av dina beställda varor. 


Du kan returnera dina onlineköp i upp till 30 dagar efter att du har mottagit varorna.

Du står själv för kostnaden för returfrakten. Om du vill returnera en vara kontaktar du oss via info@thedarkhorse.se för vidare instruktioner.

En skadad produkt ska dokumenteras med bild som skickas till oss i meddelandet om ev retur.

varan i retur till oss med hjälp av den medföljande returetiketten. När du använder vår returetikett dras 130,00 kr från din fordran.

Vid en retur skall varan vara i oanvänt skick och returneras i originalförpackningen.

Ditt returbelopp återbetalas med samma betalningsform som du använde när du gjorde ditt köp. Du får pengarna tillbaka inom 5 arbetsdagar. När returförsändelsen är behandlad och klar skickar vi ett e-postmeddelande som bekräftelse.

Vid retur ansvarar du för att varan packas säkert. Du bär själv ansvaret för paketet/varorna tills vi har mottagit dem. Spara därför postkvittot och spårningsnumret, om ett sådant finns tillgängligt. Om varan har levererats i en särskild förpackning ska den också returneras i obruten originalförpackning. ​

  • Skicka alltid varan tillsammans med kvitto eller orderbekräftelse och ange orsak till retur.

  • Kunden står för returporto.

Reklamation

Om du vill reklamera en skadad eller felaktig produkt ber vi dig kontakta oss via e-post info@thedarkhorse.se för vidare instruktioner. Reklamationsrätten gäller vid tillverkningsfel. Rätten täcker inte fel, skador eller slitage, som direkt eller indirekt har orsakats av felaktig användning, dåligt underhåll eller oaktsam hantering. 

Kom ihåg att du ansvarar för frakten till oss.

Vid godkänd reklamation återbetalar vi summan för returen eller hela ordersumman samt står för returportot.

Vid en eventuell tvist följer vi alltid ARN:s rekommendationer.   

 

 

Ogiltiga returer

Är du osäker på om du har rätt till byte eller retur, var god kontakta vår kundtjänst. Ogiltiga returer kommer skickas tillbaka till kund mot ett förskott på portokostnaden.

Viktigt – kostnad för ej uthämtad paket

Om du ångrar dig innan du får ditt paket bör du ändå hämta ut ditt paket och sedan skicka tillbaka det till oss. Vi tar ut en administrativ avgift på 120,- kr för ej uthämtade paket. Anledningen är att outhämtade paket innebär stora kostnader för oss och det tar lång tid för paketet att komma tillbaka till oss.

 

bottom of page